Biežāk uzdotie jautājumi
Šajā sadaļā norādīti visbiežāk uzdotie jautājumi, kas var rasties mūsu klientiem, kā arī iespējamie risinājumi bieži sastopamām problēmām.
1Kādēļ veikt pasūtījumu SuppleSale.lv?
Mēs piedāvājam labākos uztura bagātinātājus par izdevīgākajām cenām no populārākajiem ražotājiem. Mums ir svarīgi nodrošināt vienmēr zemas cenas, augstu produktu kvalitāti, kā arī vienkāršu iepirkšanos un ātru piegādi.
2Kā es varu samaksāt par savu pasūtījumu SuppleSale.lv?
Mūsu maksājumu pakalpojumu sniedzēju loks pašlaik ļauj veikt maksājumus ar kredītkarti un debetkarti. Visām VISA un MasterCard kartēm būtu jādarbojas pilnīgi labi. Ja rodas kādas problēmas, sazinieties ar mums, izmantojot info@supplesale.lv.
3Ko darīt, ja mans maksājums ir noraidīts?
Lai gan reti, bet dažkārt var rasties iespējamas problēmas ar mūsu maksājumu nodrošinātāju vai jūsu izvēlēto maksājumu veidu. Šajā gadījumā mēs aicinām sazināties ar mums, izmantojot info@supplesale.lv.
4Vai pēc maksājuma veikšanas es varu mainīt pasūtījumu?
Lai piedāvātu ērtu un ātru pakalpojumu, jūsu pasūtījumu sākam apstrādāt uzreiz pēc maksājuma saņemšanas. Jums vajadzētu sazināties ar mums vienas darba dienas laikā pēc pasūtījuma veikšanas, lai mēs varētu šo situāciju atrisināt.
Ja pasūtījums ir veikts brīvdienās, tad nepieciešams ar mums sazināties nākošās darba dienas laikā. Pretējā gadījumā jūsu veiktais pasūtījums tiek uzskatīts par apstrādātu un tiks izsūtīts.
5Vai pēc pasūtījuma veikšanas es varu mainīt saņemšanas informāciju?
Lai piedāvātu ērtu un ātru pakalpojumu, jūsu pasūtījumu sākam apstrādāt uzreiz pēc maksājuma saņemšanas. Jums vajadzētu sazināties ar mums vienas darba dienas laikā pēc pasūtījuma veikšanas, lai mēs varētu šo situāciju atrisināt.
Ja pasūtījums ir veikts brīvdienās, tad nepieciešams ar mums sazināties nākošās darba dienas laikā. Pretējā gadījumā jūsu veiktais pasūtījums tiek uzskatīts par apstrādātu un tiks izsūtīts. Mēs centīsimies darīt visu iespējamo, lai atrisinātu šo jautājumu, pat ja jūs vērsīsieties pie mums pēc pasūtījuma pabeigšanas. Lai iegūtu papildinformāciju, sazinieties ar mums info@supplesale.lv.
6Cik ilgs laiks nepieciešams, lai tiktu piegādāts mans pasūtījums?
Sūtījuma saņemšanas laiks ir atkarīgs no produktu pieejamības: ja produkts ir pieejams uz vietas noliktava, tad sūtījums tiks nosūtīts vienas līdz trīs darba dienu laikā, savukārt, ja sūtījums nav pieejams uz vietas noliktavā, tad sūtījums tiks nosūtīts piecu līdz desmit darba dienu laikā.
7Kas jādara, ja neesmu saņēmis savu pasūtījumu?
Pasūtījuma statusu var pārbaudīt, izmantojot e-pasta ziņojumā norādīto izsekošanas numuru pēc sekmīgas pasūtījuma veikšanas. Citā gadījumā, lūdzu, sazinieties ar mums par info@supplesale.lv.
8Vai varu atgriezt savu pasūtījuma, saņemot atmaksu?
Jums ir tiesības atteikties no iegādātās preces 14 dienu laikā pēc pasūtījuma saņemšanas, nosūtot tās pa pastu. Precēm jābūt neizmantotām un nebojātām. Par atgriešanas izmaksām atbild pasūtījuma veicējs. Pēc preču saņemšanas naudu atgriezīsim jūsu kontā - parasti tas notiek 14 darba dienu laikā pēc preču saņemšanas mūsu noliktavā, bet atsevišķos gadījumos pārskaitījumi starp bankām var ilgt pat 30 dienas.
9Kā es varu saņemt atmaksu par bojātu produktu?
Bojāta produkta gadījumā jums ir tiesības saņemt daļēju vai pilnīgu kompensāciju. Šādā gadījumā sazinieties ar mums, izmantojot info@supplesale.lv, iekļaujot šādu informāciju:
- pasūtījuma numurs;
- jūsu kontaktinformācija;
- bojātā produkta attēli;
- attēlots sūtījuma iepakojums.
10Kas jāzina pirms iegādāto produktu lietošanas?
Mēs iesakām klientam uzmanīgi sekot līdzi katra produkta marķējuma norādēm. Neievērojot norādījumus, ir iespējams nodarīt kaitējumu sev un citiem. Mēs neuzņemamies nekādu atbildību par produktu neatbilstošu lietošanu un šādu darbību radīto kaitējumu un/vai zaudējumiem.