Uz jums attiecas mūsu atgriešanas politika attiecībā uz visiem pasūtījumiem. Ikvienam pasūtījumam, kas veikts vietnē www.supplesale.lv, mums ir divu nedēļu atgriešanas politika. Lūdzu, ņemiet vērā, ka šī atgriešanas politika neietver preces, kurām nepieciešama atdzesēšana.

Pirms preču atgriešanas mēs iesakām saviem klientiem zvanīt vai sūtīt e-pastu mūsu klientu atbalsta dienestam, lai nodrošinātu, ka atmaksa tiek atbilstoši apstrādāta.

Lūdzu, pievienojiet sava rēķina numuru vai sava rēķina kopiju, lai identificētu atgriešanu kopā ar neatvērto(-ajiem) produktu(-iem).

Ņemiet vērā, ka mēs nesedzam atgriešanas izmaksas, un, ja sūtāt preci, kuras vērtība pārsniedz 69 EUR, mēs iesakām apsvērt iespēju izmantot izsekojamo piegādes pakalpojumu vai iegādāties piegādes apdrošināšanu. Mēs neuzņemamies atbildību par nozaudētām atgriešanas pakām.

Ņemiet vērā arī to, ka visas atdzesētās preces tiek izslēgtas no atgriešanas.

Atmaksa

Kad jūsu atgriešana būs saņemta un pārbaudīta, mēs nosūtīsim jums e-pasta ziņojumu, lai informētu par jūsu atmaksas apstiprināšanu vai noraidīšanu. Ja atmaksa ir balstīta uz bojātu produktu transportēšanas laikā pie jums, mēs turpināsim jūsu atmaksu, iespējams, iekļaujot atgriešanas izmaksas (pamatojoties uz līmeni un atgriešanas veidlapu).

Kredīts tiks automātiski piemērots jūsu kredītkartei vai sākotnējam maksājuma veidam atmaksas laikā norādītajā termiņā, bet ne ilgāk kā 30 dienas. Ja jūsu atgriešanas pamatā ir vēlme atgriezties nepareiza pirkuma dēļ, mēs veiksim naudas atmaksu, kā norādīts tikai par preci.

Aizvietot preci

Mēs nomainām neatvērtās preces, ja neesat apmierināts ar pirkumu. Lūdzu, nosūtiet mums e-pastu uz info@supplesale.eu ar savu pieprasījumu vai vajadzību pēc palīdzības un pēc tam nosūtiet neatvērtu produktu.

Bojātas preces

Visas bojātās preces tiek atmaksātas. Ja saņemat bojātu sūtījumu vai kāda no precēm ir bojāta/atvērta, saņemot sūtījumu, lūdzam sazināties ar mums, norādot šādu informāciju:

-Pasūtījuma numurs

-Attēls vai atsauce uz bojāto iepakojumu/produktu

-Jūsu vēlamais atmaksas veids (mēs varam piedāvāt arī iepriekšējā pasūtījuma summas kuponu)

Piezīme: Kosmētikas bojājumi piegādes iepakojumam un produktam netiek atmaksāti.